sunnuntai 17. helmikuuta 2013

hälsningar från sängyn pohjalta

Mua on väsyttäny koko viikon ihan tajuttomasti! Siis niin paljon, että oon nukkunut kahden tunnin päikkäreitä 9 tunnin yöunien lisäksi. Tää on mulle ihan uutta, sillä yleensä en edes nokosia tai vastaavia. Sen takii tää olo onkin rajottanut mun viikkoa aikamoisesti. No,ihme ja kumma viikon aikana oon silti ehtinyt tekemään vaikka mitä! Viikkoni on koostunut, kavereista, nuorten illasta, kahvittelusta, shoppailusta, kesätöiden vastaanottamisesta, ystävänpäivästä, penkkareista, wanhoista jne..
mutta ehkä mua kaikista eniten on koskenut se, että olen hypännyt suksien päälle yli viiden vuoden tauon jälkeen..minkä kyllä huomaa! Vuosi sitten en olisi edes kuvitellut pistäväni suksia jalkaan vapaa-ehtoisesti, kun nyt olen hiihtänyt pariin otteeseen jalat maitohapoilla. Ehkä olen viimein pystynyt solmimaan rikki menneitä suhteita tän lajin kanssa? Toivottavasti suhde kestää ja pysyy, sillä ite oon äärettömän innoissani tästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti